zondag 26 augustus 2012

Control shine dagcrème van nivea

Heey dames,

De perfecte crème is voor mij moeilijk te vinden. Mijn hoofdhuid is heel erg snel verbrand de T-zone is bij mij heel erg vet en de wangen zijn juist heel erg droog. Mijn T-zone is altijd heel erg glimmend ook al gebruik ik een poeder, dus een crème die mijn huid juist van het glimmen afhoud is voor mij echt de perfecte crème en deze crème is ook nog een butget dus nog fijner!
Laten we maar gauw gaan beginnen!



De verpakking is heel erg shiq. Er zit een heel erg mooi doosje omheen en daar ben ik altijd wel heel erg gevoelig voor! Ik vind het altijd wel leuk om met doosjes iets te krijgen. Het doosje vind ik wel heel erg mooi! Het doosje is niet te druk dus oogt heel erg rustig. En ik was wel heel erg benieuwt toen ik het las dit product maakt mij wel nieuwschierig dus altijd leuk om uit te proberen zeker voor de prijs!

Het flesje is eigenlijk precies het zelfde en gelukkig niet een verpakking waar je met je vinger in moet die vind ik altijd heel erg vies gelukkig is dat bij dit product niet echt het geval. De verpakking vind ik iets voor volwassen als voor kinderen. Natuurlijk moet je van de kleur blauw houden maar het is niet zo van dat de kleur blauw je echt vervelend gaat worden!

Oke laten wel nu maar over gaan van wat het product beloofd. Het zegt dat je huid de rest van de dag niet gaat glimmen. Het zegt dat je huid goed hydrateerd en dat het snel intrekt en dat het 2 dingen zijn in 1 product! Ik vind niet dat het heel erg lang de glans tegenhoud maar doe je over dit product een poeder je hoeft niet eens een foundation te kopen of te gebruiken dan glimt het een hele dag niet en het maakt niet uit hoe goedkoop je poeder is je moet het gewoon vast zetten zodat het er niet van af kan glijden!
In dit product zit 75 ml waar je echt een eeuwig heid mee kan doen omdat je toch niet eens zoveel hoeft te gebruiken!
Ik vind dat je voor prijs een goede hoeveelheid terug krijgt!
Er staat goed op waar naar je kunt bellen als je met een probleem zit dus dat is goed geregeld.

Nu gaan we het eens goed hebben over het product. Het product vind ik zelf heel erg fijn. Het werkt heel erg goed en omdat de olieen vervangen zijn door zeemineralen vind ik het eigenlijk dat het m'n huid niet gaat uitdrogen. En daar was ik allereerst best wel heel erg bang voor.
De crème is groen blauwig en dat komt echt door de zeemineralen dus je weet echt dat het er in zit. Er zitten verder geen stoffen in de huid echt uitdrogen alleen de pigmenten maken je huid echt heel erg mat. Ik zeg niet dat het je huid zo mat maakt zoals je bij een poeder hebt maar het komt er wel dicht in de buurt en je kunt dit gewoon heel erg makkelijk voor je dagcrème gebruiken!


Conculusie:
Het is een hele fijne crème heel goed te gebruiken als gewone dagcrème maar het maakt je huid niet echt super de puber mat. Je moet er wel echt een poeder over heen gebruiken zodat je het vastzet zoals bij een foundation anders kan het er heel erg makkelijk afglijden dus dat is echt een aanrader bij deze crème

en dat was het voor deze keer en heel erg graag tot morgen!

Prijzen:
75 ml: €7,49

heel erg veel liefs,
Melissa

Tip: Je kunt dit ook heel erg makkelijk mengen met je foundation zodat het een beetje mat word

Welke crème gebruik jij op het moment?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten